Polityka jakości

 

Wsłuchiwanie się w głos Klientów

powinno stać się biznesem każdej firmy.

 

Tom Peters

 

 

Nadrzędnym celem działalności ANIBA SYSTEMS jest budowanie wizerunku wiarygodnej i rzetelnej firmy, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie: tworzenia specjalistycznego oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą, tworzenia stron internetowych, konsultingu, szkoleń na najwyższym poziomie jakości, z zapewnieniem wymiernych korzyści naszym Klientom. Zachowanie najwyższych standardów jakościowych i technologicznych zapewnia ciągły rozwój firmy oraz permanentne doskonalenie naszych produktów i usług.

 

Nasze kierunki działania pozwalające osiągnąć założenia Polityki jakości to:

 

  • pozyskanie wykwalifikowanej kadry pracowniczej o niezbędnej wiedzy teoretycznej, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych,
  • terminowe świadczenie usług opartych na stosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych,
  • ciągłe śledzenie i stosowanie w swojej działalności aktualnych wymogów i przepisów prawa,
  • tworzenie usług w oparciu o sprawdzone standardy jak i własną myśl techniczną,
  • zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań naszych Klientów.

 

Zadeklarowane cele strategiczne realizujemy poprzez:

 

  • ciągłe podnoszenie wiedzy teoretycznej oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu,
  • dążenie do najwyższej jakości oferowanych usług,
  • współpracę z Klientami, w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań,
  • regularne pozyskanie informacji dotyczącej stopnia spełnienia oczekiwań Klientów z oferowanych produktów i usług.

 

Kierownictwo ANIBA SYSTEMS bierze na siebie pełną odpowiedzialność za postulaty zawarte w niniejszej Polityce jakości oraz zobowiązuje się nieustannie doskonalić swoje usługi tak aby uzyskać najwyższy stopień zadowolenia naszego Klienta.